۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۵۶

استاندار هرمزگان:

دانشگاهی به عنوان پشتیبان توسعه سواحل مکران جانمایی و احداث شود

دانشگاهی به عنوان پشتیبان توسعه سواحل مکران جانمایی و احداث شود

بندرعباس - استاندار هرمزگان گفت: دانشگاهی به عنوان پشتیبان توسعه سواحل مکران جانمایی و احداث شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی ظهر پنجشنبه در همراهی دکتر محمد زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تصویب تأسیس دانشکده هنر، پردیس بین‌المللی علوم و فنون دریایی و مرکز مطالعات منطقه مکران از جمله اقدامات شاخص این وزارتخانه در هرمزگان بوده است.

وی با اشاره به سفر پیشین وزیر علوم به هرمزگان ادامه داد: اصلاحاتی که در رابطه با وضعیت خوابگاه‌های دانشجویی استان دستور داده بودید اجرایی شده است.

استاندار هرمزگان، با تجلیل از نگاه مثبت وزیر علوم و مساعدت در وضع دادن به بین المللی شدن دانشگاه‌های هرمزگان و ایجاد شرایط جذب دانشجویان خارجی تصریح‌کرد: در دولت سیزدهم تصمیمات متنوعی در حوزه آموزش عالی استان گرفته شده است و شاهد توسعه تک‌بُعدی نبوده‌ایم چنانچه در حوزه‌های بین‌الملل، مهارت‌آموزی، هنر و زیرساخت‌ها اقدامات مثبتی انجام شده است.

دوستی، با اشاره به جایگاه استراتژیک استان هرمزگان خاطرنشان‌کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص استان هرمزگان، چند دستور مؤکد دارند که سواحل مکران و جزایر نمونه‌هایی از آن است و با توجه به اینکه ما یک قطب جمعیتی در شرق استان داریم درخواست داریم به عنوان پشتیبان توسعه جانمایی یک دانشگاه در منطقه انجام شود.

کد خبر 5771215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha